• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 20 Μαΐου 2018

    Παιδοκτόνος Πετρούπολης: «Οφείλω συγγνώμη μόνο στο Θεό»

    Η παιδοκτόνος της Πετρούπολης σπάει τη σιωπή της - Σε κατ' οίκον περιορισμό η 19χρονη, στη φυλακή η μητέρα της

    Η 19χρονη μίλησε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» την ώρα που οδηγούνταν -μαζί με τη μητέρα της- στο κτήριο 9 των δικαστηρίων της πρώην Σχολής Ευελπίδων, προκειμένου να απολογηθούν στον εισαγγελέα για τις αποτρόπαιες πράξεις που τους αποδίδονται.


    «Ζητάω συγγνώμη από το Θεό. Σε Αυτόν οφείλω συγχώρεση και όχι στους συνανθρώπους μου», ψέλλισε η 19χρονη που ομολόγησε ότι σκότωσε το νεογέννητο παιδί της, τυλίγοντας τον ομφάλιο λώρο κι ένα κορδόνι γύρω από το λαιμό τους και βάζοντας χαρτί στο στόμα του, πριν το δώσει στη μητέρα της μέσα σε σακούλα για να το πετάξει στον κάδο απορριμάτων.

    «Στον Θεό που μου έκανε αυτό το υπέροχο δώρο και εγώ θόλωσα αντί να χαρώ τη θέρμη της μητρότητας και έπραξα αυτή τη φρικαλεότητα. Μακάρι να ήταν αλλιώς οι συνθήκες του ερχομού αυτού του παιδιού», συμπλήρωσε η παιδοκτόνος.

    Υπενθυμίζεται ότι από το βράδυ της Πέμπτης (17/05) η 19χρονη που οδήγησε στο θάνατο το μωρό της βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό στο διαμέρισμά της στην Πετρούπολη, καθώς υπήρξε διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα για την ποινική της μεταχείριση. Πλέον αρμόδιο να αποφανθεί είναι το Δικαστικό Συμβούλιο, ενώ την ίδια ώρα η μητέρα της 19χρονης θα βρεθεί στη φυλακή, αφού αποφασίστηκε ομόφωνα η προφυλάκισή της.

    «Ήταν μία συγκλονιστική προσωπική στιγμή που είχα με το παιδί μου και τη ματαίωση του μητρικού ενστίκτου το οποίο αιφνιδίως μεταμορφώθηκε σε απειλή και τρόμο για μένα. Μου είπαν ότι συμβαίνει μία στις χίλιες. Ήμουν εγώ αυτή η μία φορά», υποστήριξε η 19χρονη παιδοκτόνος στην απολογία της. Περιέγραψε τον εαυτό της ως άτομο χαμηλής αυτοεκτίμησης, καθώς την ενδιέφερε όπως κάθε κορίτσι, η εξωτερική της εμφάνιση, αλλά λόγω ιατρικού θέματος έφτασε να ζυγίζει 130 κιλά.

    «Εγώ το σκότωσα», φέρεται να είπε η 19χρονη προσπαθώντας να απαλλάξει τη μητέρα της από την κατηγορία, της συνέργειας σε ανθρωποκτονία. «Ένιωθα πανικό, φόβο, ντροπή. Την ημέρα του τοκετού πονούσα πολύ. Είπα στον αδελφό μου ότι πονάω και μου ειπε ότι θα φέρει τον γιατρο. Ένιωσα έντρομη, και του ειπα να μην τον φέρει, γιατί το πρόβλημα ήταν μια κύστη και πέρασε», πρόσθεσε.

    Μια σχέση με έναν ακατάλληλο άνδρα που τη χτυπούσε και οι μετέπειτα εφήμερες σχέσεις από το Διαδίκτυο διαμόρφωσαν τη χαμηλή αυτοπεποίθηση. «Τον Μάιο του 2017 γνώρισα μέσω facebook ένα αγόρι. Βρεθήκαμε μία φορά μόνο. Συνέχισα κανονικά τη ζωή μου, έπαιρνα βάρος αλλά το απέδιδα στην υπέρβαρη φύση μου», είπε στον ανακριτή και επιβεβαίωσε τα όσα δήλωσε προανακριτικά σχετικά με το πότε αντιλήφθηκε την εγκυμοσύνη της.

    «Ήξερα ότι σε αυτό το στάδιο δεν μπορούσα να κάνω έκτρωση και αποφάσισα να μη μάθει κανείς τίποτα. Φορούσα φαρδιά ρούχα και είχα αποφασίσει πως θα γεννήσω μόνη. Ήλπιζα μόνο να μην βγει στραβά το παιδί, όπως είχα ακούσει ότι συμβαίνει καμιά φορά. Δεν είχα σκεφτεί μετά τι θα κάνω», περιέγραψε και ακολούθησαν τα περιστατικά εκείνου του Σαββάτου που γέννησε στο μπάνιο του σπιτιού της. Η μητέρα της ήταν παρούσα, αλλά η 19χρονη της έκλεισε την πόρτα του μπάνιου και προσπάθησε να ακολουθήσει όσα είχε δει σε βίντεο στο Διαδίκτυο για να γεννήσει.

    «Ήμουν σε κατάσταση πανικού», υποστήριξε η μητέρα της
    Το ανακριτικό κατώφλι πέρασε λίγο νωρίτερα η μητέρα της 19χρονης, η οποία αρνήθηκε τη συμμετοχή της στην «παιδοκτονία» και υποστήριξε ότι έπειτα από παράκληση της κόρης της «από αισθήματα συμπόνιας προς το πρόσωπό της, καθώς τελούσε σε πανικό και πλήρη ψυχοσωματική διατάραξη, απέρριψα τη σακούλα στην οποία ήταν τοποθετημένο το νεκρό νεογνό σε κάδο της περιοχής, επιθυμώντας να συντέλεσω στην αποκατάσταση της ηρεμίας της κόρης μου».

    Η 54χρονη υποστήριξε ότι και η ίδια βρισκόταν σε κατάσταση πανικού εκείνη τη στιγμή, καθώς - όπως περιέγραψε - είχε μόλις ενημερωθεί για την εγκυμοσύνη της κόρης της και δεν μπορούσε να αξιολογήσει την κατάσταση. Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι πάσχει από κατάθλιψη τουλάχιστον από το 2012, όταν απεβίωσε ο σύζυγός της και αυτή της η κατάσταση, «αδύναμη να διαχειριστεί το ότι εν αγνοία της η κόρη της έφερε ένα παιδί στον κόσμο και ταυτόχρονα να αντικρίζει ένα νεκρό νεογνό». Γι' αυτό το λόγο ζήτησε και τη διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης.



    newsbomb.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ