• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

    Μια 76χρονη από τη Σιβηρία διασχίζει τη Βαϊκάλη με... πατίνια για να πάει στη δουλειά της (vid)

    Την επόμενη φορά που κάποιος θα παραπονεθεί για την πρωινή του ρουτίνα, πείτε του την εξής ιστορία. Αυτή της 76χρονης από τη Σιβηρία, η οποία διασχίζει με... πατινάζ την βαθύτερη λίμνη του κόσμου, φορώντας ένα ζευγάρι skates 1943, ώστε να ελέγξει τις αγελάδες της.
    Όταν η λίμνη Βαϊκάλη παγώνει οι αγελάδες, της Λιούμποβ Μορεχόντοβα την διασχίζουν και απομακρύνονται και έτσι η ηλικιωμένη αγρότισσα, πρέπει να εμπιστευτεί τα παλιά της skate για να σιγουρευτεί πως τα ζώα είναι καλά.
    Τα skate έχουν κατασκευαστεί από τον πατέρα της, ενώ είναι προσαρμοσμένα σε παραδοσιακά ρωσικά μποτάκια Valenki, που κρατούν τα πόδια της 76χρονης ζεστά. Η Μορεχόντοβα έγινε viral όταν κάποιος φίλος της ανήρτησε ένα βίντεο με την ίδια στο Instagram. Από τότε όλα τα ρωσικά δίκτυα θέλουν να καταγράψουν την ιστορία της.
    Η άφοβη ηλικιωμένη πατινάρει πάνω από τεράστιες ρωγμές στον πάγο της λίμνης, χωρίς να δίνει την παραμικρή σημασία. «Πάντοτε κάλυπτα μεγάλες αποστάσεις με τα skate» λέει στους Times της Σιβηρίας. «Ξεκίνησα να κάνω πατινάζ στα 7 μου χρόνια. Δεν μου αρέσουν τα σύγχρονα πατίνια, κουνιούνται στον αστράγαλό μου και τα πόδια μου παγώνουν. Τα Valenki είναι πάντα ζεστά».
    Η 76χρονη ζει μόνη της στις όχθες της λίμνης από όταν ο σύζυγός της πέθανε το 2011. Ξυπνά κάθε πρωί στις 5:30 για να ταΐσει τις αγελάδες της και να ανάψει τη σόμπα. «Ζούμε μια ευτυχισμένη ζωή εδώ, εγώ και τα ζώα μου. Το καλοκαίρι βλέπω όλους τους συγγενείς και τους χειμώνες είμαι αρκετά πολυάσχολη για να βαρεθώ».
    ΠΗΓΗ: RT

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ