• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

    ΣΤΙΣ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ TΗΝ ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΥΠΑΤΙΑ

    H ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΙΑ 
    ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ.


    ΔΕΝ ΔΙΔΑΞΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
    ΘΑΥΜΑΖΕ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ 
    ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ 
    ΤΟΥΣ  ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΕ 
    ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 
    ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΝ
    ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΣΥΝΕΣΙΟ.



    Οπως σας εχω αναφερει και τα προηγουμενα χρονια σας καλω να τιμησετε και φετος στις 30 Ιανουαριου του 2018 μαζι με τους τρεις ιεραρχες την Ελληνιδα φιλοχριστιανη Υπατια. 

    Η μεγαλη ΕλληνΙδα φιλοσοφος επεσε θυμα των σφοδρων πολιτικων και θρησκευτικων ταραχων στην πολη της Αλεξανδρειας διοτι εκει κατοικουσαν ατομα απο πολλες διαφορετικες θρησκειες. 

    Ομως η βασικη υπευθυνη για την δολοφονια της  με πολιτικα κινητρα ηταν η ιδια η Υπατια.

    Η Υπατια ως νεοπλατωνικη Φιλοσοφος, ειχε το μοντελο διακυβερνησης του Αριστοκλη, οτι τις πολεις κρατη της διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις οι οποιοι ειναι οι πιο εξυπνοι, οι πιο γεναιοι, οι πιο ηθικοι απο ολους τους υπολοιπους.

    Η Ελληνιδα φιλοσοφος ειχε πληρη επιγνωση των ικανοτητων της και οτι ηταν πολυ πιο αξια απο ολους τους αλλους στην Αλεξανδρεια. 

    Οταν ο δευτερος πιο αγαπημενος της μαθητης μετα τον επισκοπο χριστιανο τον Συνεσιο, ο Χριστιανος Ορεστης εγινε επαρχος στην πολη της Αλεξανδρειας τοτε αρχισαν τα προβληματα για την Υπατια. 


    Την Υπατια την λατρευαν ολοι οι μαθητες της και ειδικα οι δυο χριστιανοι ο Συνεσιος με τον Ορεστη. 

    Τα αισθηματα ηταν αμοιβαια καθως ενα μεγαλο μερος της ζωης της το περασε διπλα στους πολυ αγαπημενους της μαθητες τον Συνεσιο και τον Ορεστη ενω αυτοι ειχαν πλεον αποφοιτησει απο την σχολη της. 

    Απο την ημερα που ανελαβε την πολιτικη διοικηση στην Πολη της Αλεξανδρειας, ο Ορεστης στην ουσια ο πραγματικος πολιτικος διοικητης ηταν η νεοπλατωνικη φιλοσοφος Υπατια. 

    Το αποτελεσμα ηταν να προκαλεσει τον φθονο των υπολοιπων αξιωματουχων της Αλεξανδρειας.


    Το πιο σημαντικο ειναι οτι η Υπατια ως γνησια Ελληνδα
    φιλοσοφος  , δεν λατρεψε ποτε τους εβραιους δαιμονες του δωδεκαθεου, ουτε εκανε καποιες θυσιες σε αυτους. 

    Αυτο διοτι γνωριζε οπως και ολοι οι υπολοιποι Ελληνες φιλοσφοι οτι το δωδεκαθεο ειναι αναξιο το αρχαιου ελληνικου πολιτισμου ενω παραλληλα εινα και εωσφορικο.(1)



    OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΥΠΑΤΙΑ 


    ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ 



    ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ


    ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.


    Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *

    Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 

    Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.

    Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 

    Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.



    Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια 

    περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.

    Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  

    Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 

    Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.

    Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.

    Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης
    -Κωνσταντινουπολεως.


    Το σωτηριο ετος 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.

    Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 


    Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 



    Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   


    Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.


    Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 



    Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη και υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιεςρητοτες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος για αυτο  χρησιμοποιησαν τις αξίις και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 


    Οι Αγιοι ιεραρχες αξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους
    ενω ταυτοχρονα μεσα απο την ιερη αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν  τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.


    Οι αγιοι ιεραρχες μεσα απο την δυναμη και  την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες 
    την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και 

    την πιστη στον Ιησου Χριστο



    Η ΑΓΙΑ ΑΘΗΝΑΙΔΑ

    Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. Παραλληλα με το νεο πανεπιστημιο-αρχαιοελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  

    Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕ 
    ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.


    Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης
    αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

    Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αγσπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.

    Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.


    Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 


    Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 




    Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   


    Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.


    Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 


    Ενα ακομη ατομο το οποιο στηριξε ολοψυχα τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο, ειναι η Ελληνιδα Αθηναις-Ευδοκια η οποια ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου και συζυγος του Θεοδοσιου του β.


    Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.


    Κατοπιν επιθυμιας της Ευδοκιας ο αυτοκρατορας Θεοδοσιος ο β το  ιδρυσε
    μια νεα ανωτατη φιλοσοφικη σχολη στην Κωνσταντινουπουλη το 425 μ.χ.


    Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΑΓΙΑ 
    ΦΙΛΟΣΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.

    Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.

    Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.

    Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη
    των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 

    Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 


    Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου. Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 

    Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.





    Σε περιπτωση που ηταν τα πραγματα οπως τα αναφερουν οι μεγιστοι εχθροι του Ελληνισμου οι εβραιοι δωδεκαθειστες δεν θα ανοιγε το 425 μ.χ. με επιθυμια της αγιας Ευδοκιας στην Κωνσταντινουπολη η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη.


    Ακομη ουτε η ιδια η Αγια Αθηναιδα θα ειχε το δικαωμα να ασχοληθει με την αρχαια Ελληνικη γραμματεια να κανει εργασιες και διαλεξεις.



    Η Φιλοσοφος Υπατια δεν ηταν υπερ του φοινικικου δωδεκαθεου οπως δεν ηταν ποτε κανενας γνησιος Ελληνας φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ποιητης, ιστορικος κλπ. 

    Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρητορες, ποιητες, ιστορικοι καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.

    Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. 



    ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ 
    ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ 
    ΔΑΙΜΟΝΕΣ. (1)

    Το ιδιο φυσικα ισχυει και για την μεγαλη φιλοχριστιανη νεοπλατωνικη φιλοσοφο την Υπατια. Αλλωστε η Υπατια ζουσε στην Αιγυπτο και γνωριζε πολυ καλα οτι οι δαιμονες αυτοι λατευοταν απο τους σκλαβους των Αιγυπτιων τους φοινικες, τους χεμηιτες και φυσικα τους αιγυπτιους. 

    Η φιλοσοφος Υπατια ηταν συγχρονη των τριων πολυ μεγαλων σοφιστων, φιλοσοφων, ρητορων, των τριων ιεραρχων. 

    Την εποχη που ζουσε η φιλοσοφος Υπατια ηδη οι τρεις ιεραρχες μαζι με τον αγιοι Γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης  ειχαν ενσωματωσει ολοκληρη την Πλατωνικη διδιασκαλια στον Χριστιανισμο και εν συνεχεια διδασκαν με μοναδικο τροπο τον Χριστο και τον Πλατωνα. 

    Η Φιλοσοφος Υπατια η οποια γνωριζε αριστα τον Αριστοκλη και το εργο του, για τον εναν Θεο δημιουργο του συμπαντος κοσμου, για αυτο και  αγαπησε αμεσως τον Χριστο και τους Χριστιανους μαθητες στην σχολη της. ενω οι δυο μακραν πιο αγαπημενοι της μαθητες ηταν δυο χριστιανοι. η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.

    Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος Υπατια οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.



    Ο  ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
    ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ
    ΔΙΔΑΞΕ ΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΥΨΗΛΟ
    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ
    ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ
    ΕΝΑν ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ
    ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.



    Η φιλοσοφικη διδασκαλια της Υπατιας προερχεται απο δυο μερη την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.

    Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η  αντανακλαση του  θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου,

    Η Φιλοσοφος Υπατια διδαξε μεταξυ αλλων οτι οι θρησκευτικες αξιες ειναι το μοναδικο στηριγμα όλων των υπολειπων αξιών και αρχων καθως σε αυτές υποτασσεται καθε αλλη αρχη και αξια.

    Η Υπατια ειναι μια φιλοσοφος, με πολυ μεγαλες ηθικές αρχες, ενω αναμεσα στις αρετες της ειναι το θαρρος, η  δυναμη, η  δικαιοσυνη, η  ειλικρινεια, ο σεβασμος και η πιστη στις φιλοσοφικες αξιες.

    Η υπατια ειναι μια απο τις σπανιες γυναικειες μορφες, οπου η ενασχολησή της με τις κατ εξοχην για την εποχη , ανδροκρατουμενες επιστημες, αλλαξε τα δεδομενα τα οποια υπηρχαν μεχρι τοτε.

    ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.


    Η-ιδια η υπατια ειχε εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 

    Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 


    Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.

    Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 

    Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.


    Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης ο Συνεσιος.

    Δεν ειναι καθολου υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.


    Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.







    Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας 

    Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδασκαλιες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες. 



    Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η  αντανακλαση του  θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου, διδαξε η Υπατια.



    Η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Ιησου Χριστου.


    Η Υπατια διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι  οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον Χριστο-δημιουργο.


    Η Υπατια διδαξε οτι σε καθε ανθρωπο εχει προτεραιοτητα η ψυχή, το πνευμα, η λογικη και η συνειδηση. 

    Ο φιλοσοφικος λόγος εχει πολυ μεγαλη δυναμη.






    Ο Συνεσιος ενας απο τους αμετρητους θαυμαστες της φιλοσοφου εκεινα τα χρονια διατηρουσε αλληλογραφια με την μεγαλη φιλοσοφο. 


    Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.

    Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.

    Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους μαθητες της.

    Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα. 

    Στο σημειο αυτο να επαναλαβω οτι  η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.

    Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος Υπατια οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.


    Ποιες ομως ηταν οι αιτιες για τις οποιες δολοφονηθηκε η Υπατια ; 


    Η Υπατια ηταν κορη του Θεωνα απο την Εξελληνισμενη Αλεξανδρεια της Αιγυπτου και ηταν φιλοσοφος. 


    Η υπατια ως νεοπλατωνικη φιλοσοφος διδασκε γεωμετρια, μουσικη, φιλοσοφια, ρητορικη κλπ. 


    Ως φιλοσοφος η υπατια απεκτησε πολυ μεγαλη φημη διοτι ειχε παρα πολλους μαθητες χριστιανους και εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

    Αναμεσα στους παρα πολλους μαθητες της Φιλοσοφου Υπατιας ηταν και ο Ορεστης ο οποιος οταν τελειωσε τις σπουδες στην φιλοσοφικη σχολη της Υπατιας εγινε ρωμαιος επαρχος. 

    Η Υπατια ως γυναικα ηταν ενα πολυ ανησυχο πνευμα και εκτος απο την αρχαια Ελληνικη γραμματεια ασχολουνταν και με την πολιτικη. 

    Αυτο ομως ηταν κατι πρωτογνωρο για τα δεδομενα εκεινης της εποχης μια γυναικα να ασχολειται με τα δημοσια πραγματα και ειδικα με την πολιτικη.


    Η Υπατια διοτι ειχε γνωση των υψηλων ικανοτητων της αλλα και του πολυ μεγαλου σεβασμου τον οποιο ειχε στο προσωπο της η πλειοψηφια των κατοικων της Αλεξανδρειας, δεν συμμετειχε απλα στα πολιτικα δρωμενα αλλα κατ ουσιαν ηταν εκεινη η οποια διοικουσε σε ενα μεγαλο βαθμο την εξελληνισμενη πολη.

    Αυτο γινονταν διοτι ο μαθητης της ο Ορεστης ο οποιος ηταν χριστιανος και διοικητης της πολεως ως ρωμαιος επαρχος, της ειχε τεραστιο σεβασμο αλλα και μεγαλη αδυναμια.

    Η ΥΠΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.

    Η φημη και ο σεβασμος προς την Υπατια αυξανοταν συνεχεια. 

    Η αναμιξη της ομως στην πολιτικη ηταν κατι το οποιο ενοχλουσε τρομερα τους ανδρες πολιτικους απο ολες τις εθνικοτητες οπως ηταν οι Ελληνες Χριστιανοι, οι Εβραιοι αλλα και οι εθνικοι. 

    Παρα τις διαμαρτυριες και της πολλες συστασεις η Υπατια εξακολουθουσε να συμμετεχει στα συμβουλια και ουδεποτε δεχτηκε να αποσυρθει απο την ενεργη πολιτικη.


    Αυτο το καθεστος προκαλουσε τρομερη οργη στους πολιτκους ανδρες της Αλεξανδρειας οι οποιοι δεν δεχοταν σε καμια των περιπτωσεων να ασκει την διοικηση της πολεως κατα ενα μεγαλο βαθμο μια γυναικα, εστω και αν αυτη ηταν μια φιλοσοφος. 

    Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα το ποσο πολυ επηρεασμενη ηταν η Υπατια απο τον ιερο και αγιο Αριστοκλη (Πλατων) ο οποιος διδαξε οτι τις πολεις θα πρεπει να τις διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις, οι οποιοι θα ειναι οι ικανοτεροι ολων των υπολοιπων ανθρωπων σε ολους τους τομεις.


    Εκτος απο τους εβραιους της Αλεξανδρειας ενας απο αυτους που ηταν εξαλος με την εντονη πολιτικη δραση της Υπατιας ηταν και ο πατριαρχης Αλεξανδρειας ο Κυριλλος. 


    Η μη συμορφωση της Φιλοσοφου Υπατιας στις υποδειξεις των ανδρων πολιτικων, ωστε να σταματησει την εμπλοκη της με την πολιτικη επεφερε  φοβερο μισος εναντιον της και μια κατασταση εκτος ελεγχου στην πολη της Αλεξανδρειας. 

    Δυστυχως  η Υπατια αγνοησε επιδεικτικα τις υποδειξεις των πολιτικων και θρησκευτικων παραγοντων της πολης να μην αχολειται με την πολιτικη και τελικα η επιμονη της αυτη με την πολτικη προκαλεσε τον θανατο της.

    Ολοι αυτοι οι πολιτικοθρησκευτικοι παραγοντες ομως ο πατριαρχης Κυριλλος και οι Ραββινοι δεν δεχοταν να τους επισκιαζει και να διοικει την Αλεξανδρεια η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια.

    Τελικα η αποφαση της Υπατιας να συνεχισει να ασολειται με την πολιτικη στα πρωτυπα του πλατωνα Βασιλεας-φιλοσοφος επεφερε τον θανατο της.


    Ο πατριαρχης Κυριλλος ειναι ενας απο εκεινους ο οποιος δεν επιθυμουσε την αναμιξη της Υπατιας στα Πολιτικα της Αλεξανδρειας.


    Σαν χαρακτηρας ο πατριαρχης Κυριλλος ηταν πολυ δυναμικος και κινηθηκε εναντιον των εχθρων του Χριστου στην Αλεξανδρεια οπως ηταν οι Ιουδαιοι και οι Νοβοτιανοι.

    Τα μετρα που ελαβε ο Πατριαρχης Κυριλλος εναντια στους Ιουδαιους εφεραν την αντιδραση του Χριστιανου επαρχου του Ορεστη.

    Σε αυτην την πολυ επεισοδιακη εποχη για την πολη της Αλεξανδρειας ο επαρχος Ορεστης συνελαβε με υποδειξεις των εβραιων τον χριστιανο γραμματεα Ιερακα. 

    Ο ιερακας θα μαστιγωθει με την κατηγορια οτι προετοιμαζε αντισταση κατα των ρωμαικων αρχων.

    Την ιδια ημερα οταν πλεον ειχε βραδιασει οι Εβραιοι διεδωσαν ψεματα οτι καιγεται ο ναος του Αγιου Αλεξανδρου. 

    Αμεσως ετρεξαν οι χριστιανοι για να σβησουν την ανυπαρκτη φωτια. Τοτε 
    επεσαν στην παγιδα των ιουδαιων οι οποιοι τους λιθοβολησαν και επετυχαν να σκοτωσουν αρκετους χριστιανους εκεινη την βραδια.


    Την επομενη ημερα με βαση τις ενισχυμενες εξουσιες τις οποιες ειχε ο πατριαρχης Κυριλλος εκανε κατασχεσεις στις περιουσιες των Εβραιων οι 
    οποιοι συμμετειχαν στις δολοφονιες, ενω στην συνεχεια τους απελασε απο την πολη. 

    Ο επαρχος Χριστιανος Ορεστης ηταν ταυτοχρονα και ο ρωμαιος πολιτικος διοικητης της Αλεξανδρειας, για αυτο στα πλαισια αυτα προσπαθουσε να τηρησει τις ισορροπιες αναμεσα στους Χριστιανους στους εβραιους και στους εθνικους. 

    Ο επαρχος Ορεστης γνωριζοντας το μενος των εβραιων προσπαθουσε να τους κανει τα χατηρια ωστε να εξομαλυνθει η κατασταση αναμεσα στους χριστιανους και τους εβραιους. 

    Ομως αυτη η τακτικη-πολιτικη του Ορεστη εφερε ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα με αποκορυφωμα την δολοφονια της φιλοσοφου Υπατιας.

    Ο ιδιος ο μεγαλος της θαυμαστης, ο μαθητης της ο οποιος ηταν και πολυ
    ερωτευμενος με την φιλοσοφο Υπατια, ο επαρχος ορεστης εγινε η αιτια να σκοτωθει η δασκαλα του.

    Eξαιτιας αυτης της μεγαλης πολιτικοθρησκευτικης διαμαχης μεταξυ των χριστιανων και των εβραιων ενα χρονο πριν απο τον θανατο της Υπατιας θα ξεσπασει σταση εναντια στον επαρχο Ορεστη.



    Η πολιτικη αντιμετωπιση του Ορεστη ηταν κατι το οποιο δυσαρεστουσε παρα πολυ ενας μερος των Χριστιανων της Αλεξανδρειας, οι οποιοι σε μια συναντηση τους με τον Ορεστη και οταν τα πνευματα ειχαν οξυνθει εκ νεου, θα του πεταξουν μια πετρα στο κεφαλι και θα τον τραυματισουν.

    Ο χριστιανος Αμμωνιος ο οποιος πεταξε την πετρα θα συλληφθει και θα
    θα γινουν ανακρισεις. 

    Στην παρα πολυ αυτη ταραχωδη εποχη η πολυ μεγαλη διαμαχη μεταξυ του πατριαρχη Κυριλλου και του επαρχου χριστιανου Ορεστη θα συμβαλουν σε πολυ σημαντικο βαθμο στο να δολοφονηθει η Υπατια.


    Η πολιτικη αντιπαλοτητα των δυο κορυφαιων παραγοντων της πολης ηταν τεραστια και χωρις τελειωμο. Ο κοσμος της Αλεξανδρειας λαθεμενα υπεθεσε οτι γιατι ο Ορεστης ηταν μαθητης της Υπατιας, οτι εκεινη ειναι η υπευθυνη για την σταση του Ορεστη απεναντι στον Κυριλο. 

    Ομως η Υπατια ηταν ταυτοχρονα και με τις δυο πλευρες καθως υποστηριζε τον χριστιανισμο και την φιλοσοφια για αυτο ηταν γεματη η σχολη της απο Χριστιανους και εθνικους ολα τα χρονια τα οποια διδαξε.


    Βλεπουμε λοιπον εδω οτι ακομη και στην εποχη του Θεοδοσιου του β οι χριστιανοι ειχαν υποστει διωξεις παρα πολυ ισχυρες απο τους εβραιους και ειδικα στην πολη της Αλεξανδρειας.

    Πολυ προσφατη ηταν και η σφαγη πολλων χιλιαδων χριστιανων απο τους εβραιους στην Κυπρο. Για την σφαγη αυτη εχουμε αναφορα για μεχρι και 240000 δολοφονημενους χριστιανους.


    Κατα τα αλλα μας αποκαλουν οι εβραιοι δωδεκαθειστες με το προδοτικο και παρα πολυ προσβλητικο εβραιοχριστιανοι. 

    Ενδεικτικο ειναι οτι την παρα πολυ επεισοδιακη αυτην εποχη στην πολη της Αλεξανδρειας, ο πατριαρχης Κυριλλος δεν γινοταν ποτε δεκτος σε ακροαση απο τον αυτοκρατορα Θεοδοσιο, ωστε να προστατευθουν απο τους εβραιους οι χριστιανοι της Αλεξανδρειας. 

    Εντουτοις οι εβραιοι δωδεκαθειστες παρουσιαζονται ως δηθεν διωκομενοι απο τον χριστιανισμο και τους "κακους" χριστιανους.

    Μεγα λοιπον και αισχροτατο ψευδος αυτο που θελουν να περασουν στον κοσμο οτι χριστιανισμος και Ιουδαισμος ειναι ενα πραγμα.

    Στην πραγματικοτητα συμβαινει ακριβως το αντιθετο με βαση τον Πλατωνα στο εργο του Μενεξενος, τον Ηροδοτο στο β βιβλιο του Ευτερπη και τον Ισοκρατη στο εργο του Ελενης εγκωμιον.



    Αυτο ομως οι αγραμματοι κατοικοι της Αλεξανδρειας ηταν αδυνατον να το αντιληφθουν.

    Πολυ σημαντικο ειναι οτι την εποχη που δολφονηθηκε η Υπατια ο Κυριλλος δεν ηταν στην πολη της Αλεξανδρειας ενω μετα τις ταραχες και την δολοφονια της Υπατιας οι κατοικοι της πολης ζητουν απο τον μικρο Θεοδοσιο τον β, μεσω αντιπρωσοπειας ανθρωπων του επαρχου Ορεστη την παραμονη του πατριαρχη Κυριλλου στον Αλεξανδρεια. 

    Ακομη και οι αιρετικοι Νεστοριανοι οι οποιοι ηταν απο τους μεγαλους αντιπαλους και εχθρους του Κυριλλου δεν ουδεποτε τολμησαν να τον κατηγορησουν ως "δολοφονο" της Υπατιας.

    Ο Κυριλλος κατηγορειται αδικα και για ενα ακομη λογο διοτι μεσα απο τις εργασιες κατατροπωσε τον Ιουλιανο και τα ψευδη τα οποια εγραψε εις βαρος του Χριστιανισμου. 

    Ο πατριαρχης Κυριλλος ειχε ως εχθρους τους εβραιους δωδεκαθειστες και πασης φυσεως αιρετικους. 










    *Στις 30 Ιανουαριου τιμαμε και την νεοπλατωνικη Υπατια και την Ελληνιδα αυτοκρατειρα Αγια Ευδοκια. 




    Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .






    Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.

    Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;

    Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;


    ;

    Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.


    Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.



    (1) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 

    Οι μεγαλυτεροι Ελληνες σοφοι και επιστημονες εχουν κανει αναφορες για το ξενοφεερτο δωδεκαθεο απο την Αιγυπτο. Μεταξυ αυτων ηταν οι Αριστοκλης, Ηροδοτος, Ισοκρατης, Εκαταιος κλπ.


    Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.

    Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 

    Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: 


    Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; 


    Ηταν αδυνατον  οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.


    Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.



    Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ

    Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 




    Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.



     Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.


    Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;


    Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).




    Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 



    Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι. (2)


     Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 


    Οι Ελληνες φιλοσοφοι  σοφιστες, ποιητες, ιστορικοι δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την
    ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 


    Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια.

     Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. 

    Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. 


    Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. 

    Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. 


    Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες.

    Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.


     Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. 


    Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας).


    Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας.

    Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. 


    Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". 


    Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. 


    Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο.



     Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. 

    Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. 



    Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. 

    Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτη


    (2) 
    ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.



    Ηταν τοση η καλοσυνη και η φιλανθρωπια τους, για αυτο ποτε δεν υπολογισαν τα πλούτη και τα χρήματά τους. 


    Τίποτα δεν κρατησαν για τον εαυτό τους. Ολη τους την περιουσια την διέθεσαν για να δώσουν χαρά-ζωη στους συνανθρωπούς τους.

    Πολλές φορές οι Ιεραρχες με τα ιδια τους τα χέρια, έδεναν τις πληγές των αρρώστων και μεταξυ αυτων και των λεπρων.


    Τιποτε δεν φοβιζε τους αγιος διοτι ειχαν την ευλογια του Χριστου.


    Οι αγιοι ιεραρχες ηταν άριστοι διδάσκαλοι του χριστιανισμου και του Πλατωνα. 


    Κανενας δεν εξήγησε όπως εκεινοι , με τόσο πλούτο και τόση σαφήνεια τα νοήματα των θείων και ιερεων Γραφων και την πλατωνικη διδασκαλια κατά την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατορίας.

    Επισης ποτε δεν υπήρξε ομοιος με εκεινους στην στην ρητορικη, στην φιλοσοφια, στην ετοιμολογία, την απλότητα, αλλά και στη φλόγα και την δύναμη της ρητορείας. 


    Οι αγιοι ιεραρχες υπηρξαν δεινοι ρήτορες και εξαιρετικοι διδασκαλοι
    Φιλοσοφοι, Ρητορες, Θεολογοι και Κοινωνιολόγοι με αίσθημα χριστιανικής και Ελληνικης πιστεως και αγαπης.




    Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙ 
    ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.
    Συμφωνα με τους αγιους, οι γονεις που δεν φροντιζουν για τη μορφωση των παιδιων τους, με βαση τον πλατωνα θεωρουνται δολοφονοι και ανθελληνες.


    Γιατί η μόρφωση είναι εκείνη που θα καλλιεργήσει την ψυχή και κατ επεκτασιν την ηθικη ενος παιδιου.

    Βέβαια, μας διδαξαν ότι όπως κάθε τι χρησιμο και δημιουργικο στην ζωη χρειαζεται κοπο για να αποκτηθει. Όμως οσο δύσκολα και αν είναι, αξίζει να κατακτησουμε το πιο υψηλο επιπεδο της αρχαιας Ελληνικης παιδειας. 

    Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε ολοκληρωμένοι Ελληνες.

    Οι αγιοι θεολογοι-φιλοσοφοι μας προτρεπουν να στολίσουμε τις ψυχές των παιδιών με τον τις διδαχες του Κυριου Ιησου Χριστου και του Πλατωνα, ωστε να επιβιώσουμε στο περασμα των αιωνων ως Ελληνικο εθνος. 

    ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ

    Οι αγιοι Ιεραρχες μας διδαξαν ότι μεσα από την αρχαια Ελληνικη παιδεια  και τον χριστιανισμο θα αποκτησουμε τον σωστο Ελληνικο χαρακτήρα. 



    Όλα αυτά τα οποια διδασκαν πρωτα τα ειχαν κανει πραξη όπως ολοι οι μεγαλοι αρχαιοι προγονοι.

    Οι φωστηρες της τρισηλιου θεοτητος ειχαν τεραστιο ηθος,  ειλικρινεια, και ψυχικό πλουτο, ενω παραλληλα ειχαν πολυ μεγαλη αγαπη για ολους τους ανθρωπους. 


    Η κάθε τους διδασκαλια αποτελει είναι και μια λύση σε κάποιο πρόβλημα της ζωής, της Ορθοδοξιας και  του Ελληνικου εθνους.

    Ο άνθρωπος αποτελείται από δύο στοιχεία, το πνεύμα και το σώμα.


     Αυτά τα δυο πολύτιμα δώρα του θεού πρέπει να τύχουν ειδικής μεταχείρισης από τον καθένα μας. 

    Όπως οι μελισσες διαλεγουν το νεκταρ από τα λουλούδια, το ιδιο και οι σωστοι Ελληνες θα πρεπει να διαβαζουν μονο Πλατωνα και αγια γραφη, ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος. 



    Παντα από ότι διαβαζεται να κρατατε μονον τα χρήσιμα, αυτά τα οποια σε κανουν καλυτερο ανθρωπο.

    Οι αγιοι ιεραρχες μεσα από τον σωστο τροπο ζωης και την ιεερη Ελληνοχριστιανικης παιδειας, μας εδειξαν την μεγαλη ανθρωπιά,την ειλικρίνεια και την ευθύτητα του χαρακτήρα τους και την τεραστια
    αγαπη -αφοσιωση τους στον Χριστο, τον Πλατωνα και τους αδυναμους συνανθρώπους.

    Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετες. 

    Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

    Οι αγιοι ιεραρχες ειχαν πολύ μεγαλη προσήλωση στο δίκαιο, την παιδεια και την αλήθεια. 

    Θεωρουσαν  την φιλαργυρία και την πλεονεξία φοβερές αμαρτίες που φθείρουν την ψυχή και το πνευμα.


    Σύμφωνα με τις απόψεις των Aγιων τα μεγιστα ηθικα αξιωματα, δεν είναι τα πλούτη, οι σεξουαλικες ανωμαλίες,οι ασκοπεςδιασκεδάσεις, τα ιπποδρόμια και τα θέατρα, αλλά μονον ο συνεχής αγώνας για την πνευματική ανάπτυξη και την ψυχική τελείωση των Ελλήνων μεσα από τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

    Οι αγιοι ιεραρχες διδαξαν, με βαση το ιερο αξιώμα του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει. Όμως όλα τα αξιωματα και τις τιμες μιας πολεως της αξιζουν οσοι σταματουν της αδικιες. 


    Για αυτό με την σειρα τους οι αγιοι Ιεραρχες ανεφεραν ότι ολοι οι γνήσιοι Ελληνες πρέπει να πολεμάμε για την αλήθεια και το δίκαιο, να ειμαστε προσηλωμενοι στους στόχους μας, να έχουμε το αίσθημα του καθήκοντος, της ευθύνης και της φιλοπατρίας. 

    Όλα τα  προαναφερομενα μας τα  διδαξαν ωστε μεσα αρχαια Ελληνικη παιδεία, και να προσπαθούμε για την πνευματική-ψυχική μας εξελιξη.

    Ακομη ζητησαν-διδαξαν να αγαπάμε ολους τους συνανθρώπους μας, να είμαστε παντατοτε φιλάνθρωποι και να βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη, αυτούς που δεν έχουν φαγητό να φάνε και ρούχα να ντυθούν.

    Χαρακτηριστικα αναφερουν ότι εκείνοι που αφαιρουν τα ρούχα από κάποιον και τον αφήνουν γυμνό είναι απατεωνες. 


    Το ψωμί που κρατάμε ανήκει στον πεινασμένο. Τα ρούχα που φυλάμε ανήκουν στους αδικημενους φτωχούς. 


    Τα πολλά παπούτσια που έχουμε ανήκουν στους ξυπόλητους. Τα παραπανισια χρήματα δεν είναι δικά μας, αλλα ανήκουν σε ολους οσους τα έχουν ανάγκη.

    Όταν ενας και μόνο άνθρωπος εχει πιστη στην καρδιά και διαθετει
    αρχαια Ελληνικη παιδεια μπορεί να διορθώσει μια ολόκληρη πόλη.


    Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, ηταν ξενοφερτο με βαση τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους,σοφιστες, ποιητες, ρητορες κλπ και φυσικα δεν  ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, διοτι ηταν αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου οπωςς διδαξαν οι αρχαιοι Ελληνες πανεπιστημονες.

    Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.


     Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

    Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι. 


    Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

    Ο εκχριστιανισμός της Πλατωνικης διδασκαλιας από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

    Από την ημερα που ηρθε ο Χριστος, μεχτρι σημερα, σε κανενα άλλο εθνος δεν είχε τοσο μεγαλη αποδοχη ο Χριστιανισμός,παρα μονον στον Ελληνικό λαό. Αυτό φυσικα εξαγριωνε ακομη περισσοτερο τους φανατικούς Εβραίους εωσφοριστες του δωδεκαθεου.


    Το Ελληνικο εθνος στο περασμα των αιωνων ανεδειξε τους μεγαλύτερους αγιους, Πατέρες και Διδασκάλους.


     Αναμεσα στους κορυφαιους είναι και οι αγιοι ιεραρχες.


    Οι αγιοι ιεραρχες μεταξυ αλλων εζησαν την βασιλεια του χριστομαχου και απαραδεκτου Ιουλιανου.


    Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυξουν τον παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


    Ο εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει 



    εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος : 




    Ας μην φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος. 



    Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστ.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).



    Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με την Ελληνικη Φιλοσοφια, για αυτό διαμαρτύρονται εντονα προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται με το εωσφορικο δωδεκαθεο.



    Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.





    ksipnistere.com

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ