• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

    Συγκλονιστικό βίντεο: Αυτά είναι τα αληθινά κίνητρα των τζιχαντιστών, όχι η πίστη τους

    «Βιάζω επειδή δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τις γυναίκες. Θα βλάψω τους φίλους σας επειδή εγώ δεν είχα ποτέ φίλους. Ήμουν πολύ αδύναμος για να επιλέξω το δικό μου μονοπάτι», αναφέρει ο «τζιχαντιστής» στο βίντεο
    Με την πρώτη ματιά, το βίντεο που δημιούργησε και έδωσε στη δημοσιότητα μια ακτιβιστική οργάνωση θυμίζει τα κλιπ προπαγάνδας των τζιχαντιστών, που παγώνουν το αίμα με την σκληρότητα και την κτηνωδία των πρωταγωνιστών τους.
    Κι αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος της οργάνωσης Οικογένειες Ενάντια στην Τρομοκρατία και τον Εξτρεμισμό (FATE), που γύρισε το εν λόγω κλιπ για να αποκαλύψει στους νέους τα πραγματικά κίνητρα των τζιχαντιστών, φανερώνοντας τις σκέψεις που κρύβονται στ’ αλήθεια πίσω από την ρητορική μίσους που χρησιμοποιούν.
    Στο βίντεο, που κυκλοφόρησε για να ενισχύσει την συγκέντρωση χρημάτων για τον αγώνα κατά της ριζοσπαστικοποποίησης των νέων σε κάθε γωνιά της Ευρώπης, μετά την αύξηση των κρουσμάτων διαδικτυακού προσηλυτισμού από μέλη του ISIS, βλέπουμε έναν τζιχαντιστή να λέει αυτό που πραγματικά σκέφτεται.
    «Βιάζω επειδή δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τις γυναίκες. Θα βλάψω τους φίλους σας επειδή εγώ δεν είχα ποτέ φίλους. Ήμουν πολύ αδύναμος για να επιλέξω το δικό μου μονοπάτι», αναφέρει ο «τζιχαντιστής» στο βίντεο, παραδεχόμενος ότι δεν αγωνίζεται για την δόξα του Ισλάμ αλλά για τη… δική του.
    Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο:
    protothema.gr, katohika.gr
    apocalypsejohn.com

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ