• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

    ΑΡΝΙΕΜΑΙ... ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΑΠ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ

    ΑΡΝΙΕΜΑΙ την κάρτα του πολίτη!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ να είμαι ένας αριθμός σε ένα κοπάδι!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ να με σκοτώνουν τα μνημόνια!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ να προσκυνώ τους μιναρέδες της φυλακής μου!!!  ΑΡΝΙΕΜΑΙ το σκοτάδι τους!!!  

    ΑΡΝΙΕΜΑΙ να πεινάω!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ τους Ιεράρχες που σιωπούν!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ τους προδότες πολιτικούς!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ να χάσω την Πατρίδα μου!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ αυτούς που με οδηγούν στην εξαθλίωση!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ αυτούς που ατιμάζουν τα παιδί μου, που προδιαγράφουν το μέλλον του!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ να είμαι πρόβατο!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ τα ύπουλα σχέδια τους!!! Κάρτα του πολίτη...; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!!! ΑΡΝΙΕΜΑΙ να με κάνουν ότι θέλουν... ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ 'ΧΩ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΣΩΠΑΙΝΕΙ!!!



    thesecretrealtruth

    1 σχόλιο:

    1. http://4.bp.blogspot.com/-TuOY-6xRsMs/VHBEvJOFFKI/AAAAAAABQCU/mnl2mC3Feds/s1600/%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%9E%CE%97-%CE%92%CE%93%CE%95%CE%A3%2B%CE%91%CE%A0%CE%9F%2B%CE%A4%CE%9F%2B%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%99.jpg

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ