• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

    Τουρκάλες χειρίστριες των F-16 μας απειλούν... Αλλά κοπανάνε τους Μιναρέδες...!! Βίντεο!!


    Μας απειλούν οι Τουρκάλες των F-16 αλλά ειναι τόσο καλές που κοπανάνε πάνω στους μιναρέδες δίπλα απο την κατοικία του Ερντογάν ...Ακούστε την έκπληξη της Τουρκάλας ! Φαναταστείτε να την κυνηγάει πύραυλος ΄΄ΧΩΚ΄''

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα της προσπάθειας προβολής μοντέρνου προσώπου από την ΤΗΚ, αποτελεί το εικονιζόμενο ρεπορτάζ της εφημερίδας Vatan. Οι κυρίες Burcu Şahinkaya και Züleyha Dombay ποζάρουν με τα F-16 τους. Η πρώτη μάλιστα αγαπά τόσο πολύ το..Αιγαίο που σύμφωνα με την εφημερίδα ονόμασε τον γιο της Ege Κοπάνησε τον Μιναρέ η Τουρκάλα χειρίστρια του F-16

    Η εν λόγω πτήση ήταν μάλλον σχεδιασμένη στα 3500 πόδια (Minimum Safe Altitude) κάτι πού η χειρίστρια αψήφισε και κατέβηκε χαμηλότερα με αποτέλεσμα να περάσει κέντρο-σουβλάκι το μιναρέ. Πιθανότατα είχε ξεχάσει να τριμάρει/αντισταθμίσει σε ΕΟΠ (ευθεία οριζόντια πτήση), διότι το F-4E Phantom έχει στην ράχη του 6 δεξαμενές καυσίμου (fuel cells) και αναλόγως της ροής/κατανάλωσης καυσίμου κατά την πτήση αλλάζει το κέντρο βάρους και χρειάζεται συνεχώς αντιστάθμιση/trim. Έτσι έχει μια ελαφριά κάθοδο 2 μοιρών πού λίγο έλειψε να αποβεί μοιραία. Είναι αναμφισβήτητο ότι η Akgül πετάει από την ‘Α θέση και στη ‘Β θέση ο ΧΟΣ μιλάει με τα άλλα μέλη του σχηματισμού (Νο2-3). Ο ΧΟΣ αναλαμβάνει τις επικοινωνίες-ναυτιλία-όπλα ενώ ο χειριστής πετάει. Δεν γίνεται αντίστροφα διότι η ορατότητα του ΧΟΣ μπροστά, αλλά και στα πλάγια είναι περιορισμένη.

    Η Τουρκάλα χειρίστρια είναι απασχολημένη με το να μετράει την απόσταση από το επόμενο steerpoint (το 11ο) και το οποίο αντιστοιχεί στο Hipodrom, στο οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο η παρέλαση. Έτσι δεν βλέπει τους 2 μιναρέδες πού ξεπροβάλλουν ξαφνικά μπροστά της... Την παρ’ολίγο μοιραία στιγμή ο ΧΟΣ, πού μάλλον πρέπει να είναι Εκπαιδευτής στον τύπο, είδε στο HUD repeater τους μιναρέδες, ή τα άλλα μέλη του σχηματισμού να τραβάνε απότομα επάνω και τράβηξε το χειριστήριο πίσω. Αυτό το επαληθεύει η έκπληξη της χειρίστριας λίγο προτού χτυπήσουν (ουπ) στο δόξα πατρί το μιναρέ.

    Το ραδιοϋψόμετρο (Combined Altitude Radar Altimeter) έγραψε στιγμιαία -0 καθώς πέρασε ακριβώς από επάνω και το σύστημα φωνητικής προειδοποίησης bitching Betty φώναζε Altitude-altitude! Μάλλον η ημισέληνος χτύπησε στο κέντρο του αεροσκάφους και δεν πήραν FOD (Foreign Object Damage) στον κινητήρα. Για να το επαληθεύσουν, βάζουν στοιχεία πίσω/idle για να δούνε εάν πήραν φωτιά (cold idle) στους κινητήρες J-79. Η είσοδος ξένου σώματος στην εισαγωγή θα μπορούσε να προκαλέσει φωτιά, οπότε και ο αρχηγός σχηματισμού τους λέει να σπάσουν για να αποφύγουν άλλα παρατράγουδα.

    Έτσι μια παρολίγον "τεχνική βλάβη" επάνω από το σπίτι του Τούρκου πρωθυπουργού απεφεύχθει την τελευταία στιγμή..

    Μετάφραση
    Νο.3: Eίμαστε Νο.3 δεξιά μετά από σας
    Νο1: Γυρίζω
    Νο1 ΧΟΣ: Ναι
    Νο1 Χειρ: 4,5
    Νο1 Χειρ: 5,5
    Νο1 Χειρ: 3,5.
    Νο1 Χειρ: 3,5 νοιώθω ότι είμαστε πιο κοντά από ότι λένε τα νούμερα
    Νο1 ΧΟΣ: Όχι όλα πάνε κανονικά K-K-S
    No1 Χειρ: Όλα καλά?
    No1 Χειρ: 3,5 οοοοοοο-ούπ
    Bitching Betty: Altitude-altitude-altitude
    No1 ΧΟΣ: Φέρε μανετες πίσω σε θέση Idle
    Bitchhing Betty: Caution-caution
    Νο1 Χειρ: Master caution......Oυφ
    Νο3: Φάνηκε σε θέση idle ο κινητήρας
    No1 ΧΟΣ: Είναι θέση cold idle.
    Νο1 Χειρ: Είναι ακόμα αναμμένο το Master Caution?
    Νο.3 Χωριστείτε
    Νο.3 Ωραία

     

    Τα συμπεράσματα δικά σας ...Των πολιτικών τα ξέρουμε ! enkripto.com

    veteranos


    http://elnewsgr.blogspot.com

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ